Tags

, ,

В Америка те хранят добре – тази вечер посетих три различни места и на трите трябваше да вечерям (да не се обидят хората). На едното имаше италианска храна, на другото – мексиканска, а на третото – българска.

Накрая дори започнах да се шегувам с хората около мен за това колко се тъпча и как вечерям по три пъти и как като се върна, Ива ще ме попита “Извинете, кой сте вие и къде е съпругът ми”.

Почти веднага след това попитах едно момиче, с което се запознах наскоро, какво точно работи. Оказа се, че работи с деца от гетата. И ми разказа как преди два дни едно дете на 4 годинки се е разплакало в занималнята. Моята нова позната попитала момиченцето защо плаче.

– Защото съм изморена, не съм спала цяла нощ. – отговорило детето.

– Защо не си спала? – попитала девойката.

– Защото бях гладна.

А аз бях вечерял три пъти.

И накрая се бях оплакал.

Не е особено трудно да си тъп.

Или да забравиш колко много имаш.

Още по-лесно е като видиш проблемите, да погледнеш на другаде.

Аз не искам да го правя.

Затова не знам как да завърша тая история.

Може би пък не трябва да я завършвам.

А да я започна отначало.

 

