Tags

, , , , , , , , ,

Бях част от екипа на Elevation. Беше супер яко, но няма да разказвам за това – “интернетът” е пълен със снимки на очевидци, ако не сте били там, изпуснали сте.

Входът на фестивала, където се подвизавах!

За друго ми е думата – докато бях на фестивала (падна ми се честта да съм отговорен за билетна зона), станах свидетел на няколко сцени, които ме втрещиха (но не дотам изненадаха). И до една свързани с “БГ ВИПОВЕ”.

Ситуация номер 1:

Седя си кротко и си зяпам, когато изведнъж шефката на охраната на входа вика на помощ колегите и в комплект с двама полицаи обграждат Диляна Попова и две нейни другарчета. След недълъг скандал последните се отправят обратно по пътеката към пътя за София. Впоследствие от македонската доброволка, която се разправяше с тях, разбрах, че са се опитали да си прехвърлят гривните един на друг. За тези, които не са сигурни защо това е лошо – гривна получаваш срещу валиден билет и тя трябва да остане на ръката ти до края на фестивала. Ако бъде свалена и дадена на друг, става невалидна – това е все едно да се представяш с чужда лична карта. Простичко казано – такива “трансфери” се правят от хора, които не щат да си плащат входа. Но ако бъдат заловени, биват изпращани да хващат пътя.

И почти загинах от смях, когато здравата македонка ми разказваше как точно преди да направи същото с видната манекенка, последната й е заявила: “Аз съм много известна ТВ звезда”. На което македонското момиче (което няма как да знае коя е Диляна) е отговорило простичко: “И аз. А сега се махай!”

Ситуация номер 2:

Броени минути преди старта на Сайпръс Хил на входа пристига стройна групичка от 4 знаменитости, между които Лора Караджова и рапЕрът Криско Кристо (грешката е моя, поднасям извинения на Криско, който не е бил там).  Със замах ми заявяват, че са в списъка, лично подаден от Сайпръс Хил. След като доброволците преглеждат списъка два пъти, установяваме две неща. Първо, няма списък, подаван от Сайпръс Хил и второ – понеже няма такъв, техните имена също ги няма.

Това явно не ги смути, защото заявиха, че няма как да изпуснат събитието, защото са лични приятели на групата и трябва имената да са им подадени. Аз обаче, понеже нямам лични приятели от групата, упорито настоявах, че няма как да знам дали това е истина, и няма как да ги пусна. Стигнахме до там едната знаменитост да ми тика телефон в ръката и да ми казва:

– Айде бе, ето ги, на телефона са Сайпръс Хил, говори с тях.

А аз усмихнато да му обяснявам, че ако не се обади шефът на фестивала, ако ще и Елвис да ми звънне, няма да ги пусна.

След серия неуспешни опити и 40-минутно чакане прави на входа си тръгнаха. Дано не са се опитали да прескачат оградата…

А да, впоследствие се оказа, че списък от Сайпръс Хил наистина е имало. Само че те не са знаели за това… А друга група талантливи БГ ВИПове са си го измислили и са намерили начин да го сложат на бланка с логото на изпълнителите. Но не е стигнал до нас на входа, защото колегите от фестивала са разкрили измамата навреме.

Като цяло тези преживявания затвърдиха моето усещане, че у нас VIP не значи very important person, а very IDIOTIC person. И това са хора, които нe знам на каква база (може би защото са се видели по телевизията веднъж-дваж, или са оголили каквото са могли по стените на вестникарските будки) са си въобразили, че са толкова важни, че всичко ще им се размине.

Евала на Орлин (Павлов), който дойде на входа преди концерта на Ерика Баду, удари ми една прегръдка, и като го питах дали е в гест листа, се усмихна и каза:

– А, не, с билетче съм.

И отиде да му го скъсат.

Май вече нормалното ни се струва VIP.

Но фестивалът си го биваше!

