Tags

, , , ,

Звъни се на вратата в офиса оня ден и колегите отварят. Аз през това време кротко си говоря по телефона и чувам, че започват да се хилят в коридора и да ме викат.

Отивам натам, а насреща ми се задава една красива девойка с черна рокля, която ми връчва в ръцете голям пакет – подарък!

Фотографът, който е с нея, заснема моята глупава муцуна, докато момичето ми обяснява, че като един виден блогър съм бил избран да получа отбрана сръбска дюлева ракия в комплект с 6 чаши.

Уе-уе-е-е!

Благодаря й сърдечно и отварям пакетчето. Вътре – лично писмо до мен, в което ми обясняват всичките качества на плодовата ракия с родно място област Жупа, Сърбия. Разбира се, имаше история и за високопланинските склонове, и за Дебърското езеро, на които се отглеждат специалните сортове дюли. Както и за процеса по подбор, варене и дегустиране и т.н. Абе, чудна работа.

Ето я ракийката – пратили са я хората, ще рекламираме, какво да правим. Пък ако някой обича дюлевица, да се обади – има останала! 🙂

