Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Това уж е блог на музикант, а само бърз поглед през публикациите напоследък ми беше достатъчен да разбера, че повече пиша за мъфини май, отколкото за музика (е, не че е трудно за разбиране…)

Затова започвам нова рубрика – нарекох я нарекох Music Faces. Идеята е съвсем простичка – всяка седмица в петък ще каня някой интересен и познат (или не толкова) човек, който да представи себе си чрез 5 музикални произведения. Не слагам ограничения в стила и типа музика – идеята е всеки да опише това, което е, чрез музиката, която слуша.

Обещавам супер яки хора, които ще споделят с вас своят топ 5 и ще разказват по нещичко за всяко от парчетата и защо са толкова специални в живота им!

И така, първата музикална муцуна, която ще нарисувам, е тази на

Жюстин Томс

Казвам се Жюстин Томс, на 40 години, майка на 3 деца, семейна, работя по онлайн проекти – ръководя Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън, както и
проектите на Инвестор – Az-jenata.bg, Az-deteto.bg и LudiMladi.bg. Пиша
книги, статии, преподавам онлайн неща.
Моята музика е шарена и стара. Но и много важна за мен и любима. Слушам
най-вече в колата, в движение, вечер и нощем, докато работя.

Важна уговорка – не мога да ги подредя (песните, бел.ред) по ред. Всички ги обичам много.

едно
Imagine на Beatles и за да изляза от клишето, друга много любима моя
тяхна песен е Blackbird. Още повече в момента съм в Лондон и всичко
отвсякъде ми казва Beatles … 🙂

Свързвам ги най-вече с късното ученичество и ранните студентски години, когато знаехме всяка песен, пеехме ги всяка вечер. Мисля, че този хипи-период бе много важен за поколението ни.

две
Girl of Ipanema и Waters of March и цялата тази музика на топлото
Елис Реджина и Том Жобим – Waters of March

Това вече е от по-зрелите ми години, но много любимо. Свързвам със
специални приятелства.

три
Обожавам Григ, Чайковски, Бородин, Римски-Корсаков, Шостакович – ако е едно, нека е Григ – Пеер Гинт – Сутрин

Класиката идва от моите родители и семейство. Много концерти, опера, оперета, плочи – дълбоко в мен са. Много често слушам в колата си класика – успокоява ме, зарежда ме, вдъхновява ме непрестанно.

четири
Обожавам джаз, стар и нов, различни стилове.

Например класиката Dave Brubeck с Take Five от 66-та

или класиката на днешния ден Avishai Cohen – Seven seas

Джазът е музиката, която е най-често в моя ден днес, тази на двама ни
със съпруга ми. Отново – вдъхновение, зареждане, приятелство.

пет
Харесвам много Doors, Red Hot Chili Pappers, Led Zeppelin, Simon & Garfunkel, Dire Straits … и ако е само една песен – нека е Dust in the wind на Kansas – много любима

Отново, музиката на училищните години, студентството, все още много любима и до днес. Особено когато съм в blue mood.

Това беше Жюстин Томс!

Очаквайте следващия петък друго свежо музикално лице!

И последно уточнение с оглед на авторските права, снимките са от личния уеб сайт на Жюси.

