Tags

, , , ,

Сега, тия дни дочувам, че Heineken са започнали нова кампания и са отправили предизвикателство към родни блогъри да размишляват по темата “Легендарния мъж – що е то и има ли то почва у нас?”

Аз принципно бира не обичам, обаче на марката съм голям фен, особен от миналата година, когато пуснаха ей това!

Затова ще дам своите размисли по темата за общото благо: Самочувствието на младите български мъже!

Може ли днес да си “легендарен” мъж в България. Еми напук на общите твърдения, аз смятам, че може. Дори ми се вижда по-лесно, отколкото другаде. Всички казват, че тука средата не е “легендарна” (то само това да й беше на средата у нас…) и затова не можело.

Е, точно затова е по-лесно, бе, хора. Когато средата около вас е гадна, дори и малко да направиш, пак изпъкваш. Затова у нас има много добра почва за легендарни мъже – щото изискванията за легендарност са ниски.

Обличай се прилично, къпи се ежедневно (а зъбите си мий по два пъти на ден), отнасяй се с всички сякаш са наистина важни, а към дамите добави и екстра доза внимание за дребните неща. И си вече легендарен на фона на повечето БГ мъже. А ако можеш да танцуваш (уви, аз тук се дъня, но добре, че успях да излъжа Ива навреме) и имаш чувство за хумор – вече си много напред в класацията.

От Heineken са направили и един вид предложение как да изглежда легендарният мъж у нас – вижте снимките по-долу. От мода не разбирам, а те са си взели човек, който разбира, така че само ще кажа: Кефи ме! Особено тази комбинация:

Иначе ето ги и другите снимки:

This slideshow requires JavaScript.

Може би това, което най-ми харесва в цялата идея за “легендарния” мъж (тая дума “легендарно” има всички условия да се превърне в паразит…) е, че рязко се противопоставя на масовото чалга разбиране за легендарност – който фърли повече салфетки за 300 лева пакета върху силикона на певачицата, той е по-легендарен (то затова и в СИН Сити сложиха отстрани вход Ultra VIP, щото некои са по-ВИП от други).

Поука накрая: “В БГ можеш да си готин мъж без да се напъваш!”

Поука №2: “Да хвърляш салфетки в чалга клуб не е готино”

Айде със здраве и останете… легендарни!

