Tags

, , ,

Прибрах се вчера вкъщи, а на вратата ме посрещна любимата ми жена с думите “Имам ново хоби”.

И усмивка до ушите.

И понеже отдавна не я бях виждал толкова сияеща, веднага се зачудих какво ли ще е това хоби?тя

– И какво е то?

– Ела да видиш!

Отидох.

И видях това:

Новото хоби на моята мила Ив е да прави мъфини. Това горе се казва Кадифено изкушение (май… – бях зает с яденето му и не обърнах много внимание на името) и е просто прекрасно! Има подготвени още 4-5 рецепти, които ще бъдат реализирани съвсем скоро.

Вече разбира се получих и поръчки за конкретни покупки, които да направят новото хоби още по-разнообразно. И с най-голямо удоволствие ще ги направя.

Само едно се чудя… какво ще стане с моето разделно хранене и опитите ми да отслабвам?

След като бях изял мъфин и половина, вече се чувствах гузен и попитах Ив защо примерно не си е избрала за хоби да прави салати. Тя се разсмя и ми каза да си гледам работата…

Лоша жена, ей… :))) Но понеже я обичам и уважам хобитата й, ще се жертвам, какво да правя…

