Трябваше ми малко време да напиша този пост… Защото ми трябваше ми малко време да осъзная какво се случи.

Миналата седмица, на 13 октомври, приключи една епоха в моя живот, наречена Аявис.

Ето най-доброто в снимки! – някои усмихнати, други понатъжени, трети направо смешни 🙂 Но до една разказват историята на една мечта.

Не съм срещал много хора, които могат да кажат, че са изживели една своя мечта – но съм благодарен, че съм един от тях. В последните 6 години аз всеки ден живеех тази осъществена мечта, наречена А-ЯВИС.

Когато казвам това, много хора си мислят, че говоря за рок музиката и сцената като за сбъдната мечта. Но изобщо нямам това предвид. Никога не съм мечтал да бъда звезда (особено в България…), нито да съм под светлината на прожекторите.

Това, за което съм мечтал цял живот, е да правя нещо стойностно, което да докосва живота на хората около мен. Преди много години по време на една вечерна зимна разходка осъзнах, че да промениш света означава да докоснеш един човек и да промениш начина, по който той вижда целия свят. Ето защо не само вярвам, че е възможно да променим света, но смятам, че трябва да го правим много пъти.

Затова Аявис беше сбъдната мечта – ние променяхме света много пъти!

Деси, Мише, Иве, Габи, Стрезов, Милене, Крис – благодаря ви, приятели!

Продължавайте да променяте света, както ние ще продължим да го правим с Good Music Society – нашата нова (но пак същата) мечта, която започваме да сбъдваме!

Goodbye, Ajabez! 

Good Music Society!

